top of page

עיצוב קטלוגים ומגזינים

אם אתה צריך חוברת של 2 עמודים או קטלוג של 300 עמודים, אתה חייב להבין את האלמנטים הבסיסיים של עיצוב הקטלוג על מנת להשיג את ההשפעה הגדולה ביותר.

 

יותר מכל דבר, הקטלוג שלך חייב להתייחס לקונים שלך. העיצוב חייב להיות אטרקטיבי ועדכני כדי למשוך אותם פנימה לתוך העולם שאנחנו ניצור עבורך בתוך הקטלוג.

 

איכות הקטלוג שלך היא השתקפות ישירה של איכות החברה שלך כאשר עיצוב איכותי של הקטלוג שלך מבליט אותך מול המתחרים ותופס את תשומת לבם של הקוראים.

 

המטרה שלנו בסטודיו "עיצוותא" היא לתת לקוראים את הקטלוג להבין מי אתה ואת המותג שעומד מאחורי הקטלוג ואין זה משנה כלל באיזה עמוד בקטלוג הם נמצאים באותו הרגע.

 

תדמית מותג זו עוזרת לבנות קשר עם הלקוח שלך, לעזור להם לתת אמון במוצר או השירות שאתה מציע בקלות רבה יותר.

 

עיצוב קטלוג מחייב את המעצבים שלנו ללכת בעקבות כללים רבים כדי להגדיל את הסיכוי למכור את המוצר או את השירות.

 

מטרה זו יכולה להיות מושגת באמצעות פריסת עיצוב עקבית ושימוש בצבעים וגופנים שנבחרו בקפידה.

עיצוב קטלוג הוא לא רק  להרכיב תמונות למילים,

 

 

מה שחשוב יותר הוא לדעת בדיוק היכן למקם אותם, שכן  צריך להבין את ההשפעות השונות של הצבעים, הקומפוזיציות והגופנים.

 

הקטלוג שלך חייב להתייחס ללקוחות שלך, העיצוב חייב להיות אטרקטיבי ועדכני על מנת למשוך אותם לעיין בקטלוג,בסטודיו "עיצוותא" נחשוב על לקוחותיך ומה מושך אותם באופן ספציפי בעת רכישת המוצר שלך, כאשר הבחירה שלנו בנייר, צבע ועיצוב יהיו גורם מכריע.

 

כל האלמנטים האלה יתחברו יחדיו על מנת להפוך את הקטלוג הבא שלך ליצירת מופת עיצובית ושיווקית.

bottom of page